Lang in de auto - Reisverslag uit Albany, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Lang in de auto - Reisverslag uit Albany, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Lang in de auto

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

28 September 2006 | Australië, Albany

Hallo weer, vandaag hebben we er een lange rit opzitten van ongeveer 550 km. In totaal hebben we al meer dan 900 km gereden. Vanochtend vroeg vertrokken en onderweg nog wat rotsformaties bekeken en daarna een zeer lange rechte weg gereden, moesten vaak wisselen met rijden anders val je echt in slaap. We hebben gelukkig een auto met cruisecontrol.

Nu zitten we aan de kust en hebben een erg leuk B&B adres gevonden. Net lekker gegeten in een pub. Het kostte even wat moeite om het te vinden, maar het was de moeite waard. Na nog een korte wandeling door Albany gaan we zo nog even van een port genieten, deze wordt door een hele aardige Schotse mevrouw van de B&B geserveerd. Misschien dat we straks nog even een DVD'tje gaan bekijken van Narnia.

Morgen gaan we wandelen in de boomtoppen, ben benieuwd of ik dat ook durf!! Helaas weer geen foto's, internetcafe gaat over 1 minuut dicht, morgen nieuwe kansen.

Groeten van de backpackers ;-)

• 28 September 2006 - 13:11

Gert:

1 x lang in de auto is genoeg hoor. Ik heb de andere 2 er maar afgehaald, mevrouw de computertechneut, of had je al een glaasje port op?

• 28 September 2006 - 13:31

Gert:

Als jullie geen foto's plaatsen doe ik het wel. Als je de B&B nader wilt bekijken: www.vancouverhousebnb.com.au

• 29 September 2006 - 10:38

Juud:

ha die mo en dido!
    wat een spannende verhalen zeg ;) ik vind dat ze wel ietsjes langer mogen (neem een voorbeeld aan mijn site hehe) en tss dat vati er een btje foto's op moet zetten voor jullie. shame on you!! (das engels ;))

smaksel Juud

• 29 September 2006 - 10:39

Ingrid:

Hallo schone zussen!
    Jullie genieten er wel van zeg, ik mis alleen nog het weerbericht. Worden jullie ook nog een beetje bruin, of zit je alleen maar in de auto?