Veel zee, nu bergen en regen - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Veel zee, nu bergen en regen - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Veel zee, nu bergen en regen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

15 Oktober 2006 | Australië, Katoomba

We zijn er weer hoor.

Eindelijk weer eens een internetverbinding gevonden, maar wees niet al te blij, want we kunnen alweer geen foto's plaatsen en we hebben zulke mooie.

Even denken, Diddy heeft de zeetocht verder goed overleefd hoor geen nare gevolgen aan over gehouden, ik heb denk ik echte zeebenen. We hebben de rest van de dag aan het strand doorgebracht en lekker liggen lezen.

De volgende dag zijn we weer verder getrokken en onderweg weer erg veel mooie stranden gezien we hebbben overnacht in Batemansbay, was weer een vreemde stad, groot maar ongezelllig, wel weer lekker gegeten bij een Italiaans restaurant. Dit was een BYO (bring your own) soort, dit betekent niet dat je zelf je eten mee moet brengen, maar je eigen drank mag meebrengen en aangezien wij nog een fles hadden staan (die we gekregen hadden van de autoverhuurmeneer in plaats van de chocolaatjes) hebben we die meegenomen. Voor het ontkurken moet je wel betalen en wel 2$, is 1,20 in euro's. Erg vreemd hoor, als je bier meebrengt zetten ze dat zelfs voor je in de koelkast.

Vandaag zijn we weer vroeg op pad gegaan en weer veel stranden gezien, het weer is vandaag helaas wat minder en onderweg miezerde het al een beetje. We zijn best ver doorgereden en tot Sydney gekomen. Nu zitten we in de Blue Mountains en ja hoor hier regent het nogal en het is mistig. We hebben net een heerlijke Thaise maaltijd genuttigd en zijn weer een beetje opgewarmd, nou ja onze kamer in het motel lijkt wel een sauna. We hebben alle ramen opengegooid, zelfs ik vind het warm en dat wil wat zeggen. Het is te hopen dat het morgen beter weer is. De vooruitzichten voor de komende dagen zijn wel goed, dus niet zeuren.

Ik ga nog even bedenken wat ik met die bloes ga doen, de Salvation Army is hier ook aanwezig, maar Did zegt dat ie daar te slecht voor is. Hé Marc, ook onze site gevonden ;-). Mascha je moet ook goed opletten als ze de oefeningen voordoen! Diddy gaat voor Jacq nog een kaart regelen in Sydney (proberen, altijd een slag om de arm houden hè). Hoe heet ze nou Thijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(foto)

Groeten en kussen van Diddy en Anja.

• 15 Oktober 2006 - 11:46

Gert:

Eindelijk weer eens teken van leven. Ik werd al ongerust. Bij mij vliegen de pondjes eraf, maar hoe zit het bij jou??? Italiaans, wijntje, Thais...