Mistige mountains, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Mistige mountains, Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Mistige mountains, Sydney

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

17 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Hoi hoi,

Vandaag hadden we toch gedacht dat de mist weg zou zijn, maar helaas, van de 3 sisters in de Blue Mountains hebben we er maar 1,5 gezien. Nog wat rondgewandeld en toen hebben we de moed opgegeven en zijn we richting Sydney gereden. Het leek er nog even op dat het op zou klaren, maar helaas. Eerst een hotel gezocht en gevonden. Een zeer goedkoop geval, nog net in een nette buurt. Zelfde buurt als 10 jaar geleden Jacq., dan weet jij genoeg.

Daarna moesten we onze auto weer inleveren, de hele stad doorgecrosst, maar is ook weer goed gekomen. Terug hebben we de bus genomen, we zouden niet in dat gedeelte van Sydney willen wonen.

We hebben een bezoek gebracht aan het Opera House, dit was zeer interessant en we hebben gelijk voor morgenavond een concert geboekt. In de concerthal gaan we het Symphony orkest bewonderen, weer eens iets anders dan de Moody Blues. We zagen ook dat volgende week Jaap van Zweden zou optreden en later hoorden we dat Alex en Maximá er bij zouden zijn!

Op de terugweg zagen we in Hydepark een soort eetfestival "good food" en dat sprak ons wel aan. Lekker saté gegeten en als toetje jawel: poffertjes. Niet door Nederlanders gemaakt, maar toch lekker. Nu gaan we er even wat foto's opzetten, kunnen jullie weer genieten.

En John, Diddy is helemaal niet druk hier, dat bewaard ze voor als ze weer terug is!!

Groeten en kussen Diddy en Anja

• 17 Oktober 2006 - 12:14

Anja:

Hoi Gert,ik denk dat de foto's er weer 2x op zijn gekomen, moet je maar even kijken, als je vragen hebt dan even bellen

• 17 Oktober 2006 - 12:42

Juud:

He mo en dido!
    Echt mooi die grotten!! En ik wil graag van die mooie schelpjes hebben!!! :D

• 17 Oktober 2006 - 12:46

Gert:

Het is een beetje een puzzel, maar ik hoop dat de foto's bij de goede berichten terecht zijn gekomen.

• 17 Oktober 2006 - 12:50

Ingrid:

Hee schone zussen,
    Heb net de 2 boeken van Kluun gelezen, zeer de moeite waard. Maar wat ik dus wil zeggen is dat hij in zijn 2de boek met zijn dochtertje van 3 door Australie reist, langs alle plekken waar jullie dus ook langs gaan. Erg leuk en herkenbaar.
    Groetjes vanuit een zonovergoten Lunteren. Elke dag genieten in de tuin!!;) Tot gauw, morgen Moody Blues!!!!!!

• 17 Oktober 2006 - 14:40

Jolanda B.:

He Diddy

Leuk hoor, die website van jullie! En wat zien jullie veel zeg, niet normaal!
    Hier bij de Rabo alles prima, nog geen nieuws van Claudia (wij wachten met spanning) maar zodra er wat bekend is hoor je het van ons! Geniet nog maar lekker, groetjes van de afd. BA

• 17 Oktober 2006 - 18:43

Lieke:

Het begint te korten.... DUS : geniet er maar van !!!

• 18 Oktober 2006 - 10:53

Johannes:

Hej muts/engel en Diddy,

Eindelijk heb ik de site gezien. Het bevalt goed daar zoals ik kan zien. Leuke/mooie foto's! Heel veel plezier nog...

Gr. Jurgen

• 18 Oktober 2006 - 17:59

Peter:

Hardstikke leuk wat jullie daar allemaal meemaken. Zo nu en dan klinkt het eten wel gewoon nederlands. Ik begrijp dat Diddy goed wordt begeleid door Anja, slapen in een nette buurt en zo?

Veel plezier nog.

Groeten Peter

• 18 Oktober 2006 - 21:18

Mascha:

ah johannes das leuk maar waarom nou altijd muts???pas maar op anders laten we je omroepen.......

• 19 Oktober 2006 - 08:52

Gert:

Hé Mascha, heb je nog een leuk receptje voor een romantisch etentje dit weekend. Het toetje heb ik al...

• 19 Oktober 2006 - 14:43

Wilco:

Hoi Diddy,

bekijk regelmatig jullie site. Ziet er allemaal geweldig uit. Ik wens jullie nog veel plezier de laatste dagen daar Down Under.

• 19 Oktober 2006 - 16:53

Jacqueline:

Wat buurt betreft ja ik weet genoeg. Maar wel een gezellig buurtje. Neem het daar nog van. Ik zie jullie van 't weekend in de lucht.