Auto - Reisverslag uit Hyden, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Auto - Reisverslag uit Hyden, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Auto

Door: Diddy

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

27 September 2006 | Australië, Hyden

Perth: leuke stad, mooi weer, klokken geluid. Dat laatste was in de Swanbell, daar stond een zeer enthousiaste vrijwilliger (alweer een, op het vliegveld werden we ook al onthaald) aan de touwen te trekken en wij werden ook uitgenodigd. Onze exercise was ook weer gedaan voor de dag. Verder een wandeling gemaakt. De auto: een gloednieuwe, spierwitte (voor zo lang als het duurt) Toyota, ge-upgrade, dus een lel! Wij zoeven zo vlotjes door West Australië.

Geslapen in een jeugdherberg, de gemiddelde leeftijd ging met sprongen omhoog, nu zitten we in een hotel en de leeftijd is nu zwaar naar beneden bijgesteld door ons. Ik typ dit onder de klanken van een didgeridoo, concert voor de oudjes, maar wij swingen!

Vanmiddag de Waverock gezien, foto's volgen! Hier kan het niet, computer heeft deze mogelijkheid niet.

Tot zover, en wij willen reacties!!!!!!

Groeten, Diddy en Anja.

• 27 September 2006 - 12:18

Gert:

en wij willen foto's zien!!!!

• 27 September 2006 - 13:15

Elly:

Oke, reactie dus!!
    Wens jullie heel veel plezier en genieten van dit avontuur he!
    Advies; sjansen mag tot op zekere hoogte!
    Jullie staan ondertussen onder "favorieten".

• 27 September 2006 - 14:37

Lieke:

Veel plezier en geniet ervan.
    En inderdaad veel foto's maken.
    (Gert verveelde zich zondag middag al !)

• 27 September 2006 - 20:25

Vera (alias Pino):

Hoi Diddy en Anja,

Lekker hoor, die lange K..-vlucht achter de rug en nu lekker genieten. Heel leuk die foto's op jullie site. Nu heb ik tenminste ook beeld ipv alleen maar tekst! Have fun, ik zit nog in de pak-stress. Wij vertrekken zondagochtend naar Zuid-Afrika.

Dus we hebben heel veel te mailen na de vakanties!

groetjes Vera