Laatste daagje :-( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Laatste daagje :-( - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Laatste daagje :-(

Door: Diddy

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

20 Oktober 2006 | Australië, Sydney

Nou, hier is ie dan, ons laatste bericht uit Australië. We hebben nog tijd voordat de shuttle bus(je) ons op komt halen voor een ritje naar het vliegveld.

Gisteren hebben we Sydney bekeken en ja, weer de Rabo gevonden. Dit keer maar niet naar binnen gegaan, ik moet woensdag weer werken, dan is het vroeg genoeg.

Ons concert woensdagavond was mooi, er schijnt een wereldberoemde pianist meegespeeld te hebben in het eerste gedeelte, het publiek ging bijna op de banken, maar helaas voor die jongen, wij kenden hem niet. Maar het klonk goed. Het tweede gedeelte kwam er een kinderkoor meedoen, snel geteld zo'n 110 kids! Was een nieuw stuk, heel apart maar ook de moeite waard.
Jullie zien, wij hebben cultuur gesnoven.

Sydney is mooi, vooral vanaf het water. Er is veel groen, maar om nou te zeggen hier ga ik wonen, nee dus!
Dan weet ik betere plekken, minder druk.
Gisteren ook het aquarium gezien, leuk, vooral het gedeelte van de oceaan. Dan ga je in een buis door dat aquarium heen en loop je onder de haaien, roggen en weet ik welke vissen nog meer door. Heel grappig, vooral als het zo'n mega rog op de buis gaat liggen. Lijkt het net of hij je aankijkt en met je kletst.

Heel veel gelopen, de kilometers hebben we echt wel gemaakt. De blaren zitten er goed op bij Anja :-D
(verkeerde schoenen was de smoes!).

Nu is het een beetje rondlummelen tot dat we gaan. Raar, het is toch wel snel gegaan, ondanks dat 4 weken lang lijkt.

We gaan nu nog de laatste centen opmaken, fles wijn scoren of zo.

Aantal km gereden: Perth: 1.800 km, Alice Springs: 1.450 km en van Melbourne-Sydney: 1.900 km. Totaal: 5.150 km, daar doe ik normaal een half jaar over!!!!!

En dan nog het vliegen, geen idee hoeveel km dat waren, maar veel. Kan je nagaan hoe enorm dit land is.

Groeten, we zetten de laatste foto's er op en iedereen die gereageerd heeft, Thanks, heel leuk om het te lezen.

Anja en Diddy

• 20 Oktober 2006 - 00:04

Anja:

Hej Gert, we komen om 6.45 aan dus........ Neem een roos mee anders heb je kans dat ik je niet herken :-). Alle andere zijn ook welkom hoor!

• 22 Oktober 2006 - 10:42

Henk:

Hoi,
    Hoorde net van Imke dat jullie gisteren terug zijn gekomen.
    Was met zus Wil en familie een weekje in Frankrijk. Ook leuk.

bedankt voor je berichten en foto's uit Australië.
    Kom nog een keer langs om zand op te halen.
    Heb je uit Austalië ook nog meegebracht?

gr. Henk van Noorloos

• 22 Oktober 2006 - 13:46

Cynthia:

het zit er weer op anja, maar je collega's zijn blij je snel weer te zien.
    We gaan je wel begeleiden met je intergratie in nederland hoor, is toch weer een cultuurshock he
    geniet nog effe van je vrije dagen en tot gauw!!