De dames zijn ervandoor. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu De dames zijn ervandoor. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

De dames zijn ervandoor.

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

24 September 2006 | Nederland, Schiphol

Hè hè, ze zijn eindelijk onderweg naar de andere kant van de wereld. Het is weer wat rustiger in huis. Moet ik dit meenemen? Help denken dat ik dat meeneem! Even Diddy bellen. Heb ik nou alles? Ja, mama. Ik moet nou echt gaan pakken. Zul je wel goed voor ze zorgen? Ja, Anja. Weet je nou wel hoe de wasmachine werkt!? Jaaaah! Heb ik nou echt niets vergeten? Neeeeh. Dat waren zo de laatste dagen. Het werd tijd om te gaan.

Gisteren nog even bij Pa langs geweest en vanmorgen dan eindelijk met Judith en Marjolein naar Woerden. Dirk staat gepakt en bezakt klaar (of was ze nou bepakt en gezakt?). Ze trekt haar blauwe hemd aan wat volgens mij al op elke wereldreis mee is geweest. Ik ben bang dat het straks in Hongkong al per ongeluk ergens blijft liggen en dat Anja even met je gaat shoppen…:badgrin: Op naar Schiphol, het avontuur gaat nu echt beginnen en de dames zijn er helemaal klaar voor. Inchecken, nog even met z’n allen naar de Burger King en wegwezen. Ja, ja, ik zal echt goed voor ze zorgen, dat vroeg je net ook al!

Een mooi gezicht: twee zussen samen onderweg om Australië en elkaar te ontdekken. Een ervaring voor het leven. Heel veel plezier toegewenst en tot over 4 weken.

Zo, ik ga nu even een wasje draaien.

Judith, Thijs, Marjolein en Gert.

  • 25 September 2006 - 09:04

    Ingrid:

    Leuk om via de fotoos even mee uit te zwaaien!
    Nu is het aan de dames om ons mee te nemen naar Australie. Veel plezier en goede reis!! En Gert....je weet t, je moet nu even vader en moeder tegelijk zijn, dus...succes jongen!

  • 25 September 2006 - 10:19

    Jacqueline:

    Ja dat blauwe shirt van Diddy, dat komt me inderdaad heel bekend voor. Volgens mij komt dat ook al voor de tweede keer in Australië! Ben benieuwd naar jullie avonturen. Groetjes.

  • 25 September 2006 - 13:07

    Anja En Diddy:

    heel leuk gertje, wij zijn trots op je. wij wilde een berichhtje typen , maar helaas, de site is in onderhoud. dit houden jullie tegoed!
    We vliegen zo verder richting Perth, jullie horen van ons

  • 01 Oktober 2006 - 13:46

    Mascha:

    he anja en zus wat leuk om al je fotoos te zien ....zo te lezen heb ben jullie het goed naar jullie zin en wat een gave fotoos en lekker eten hier gaat alles zijn gangetje heel veel plezier nog en tot schrijfs xxxxmascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

vakantie naar Australie

Recente Reisverslagen:

03 November 2006

Weer thuis!

20 Oktober 2006

Laatste daagje :-(

17 Oktober 2006

Mistige mountains, Sydney

16 Oktober 2006

Mist, film en grotten

15 Oktober 2006

Veel zee, nu bergen en regen
Anja en Diddy

vakantie naar Australie

Actief sinds 10 Sept. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 16055

Voorgaande reizen:

24 September 2006 - 26 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: