Voorbereidingen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

10 September 2006 | Nederland, Woerden

Nou, hier is ie dan, het eerste bericht op onze site. Na lang denken hebben we, Anja en Diddy, besloten om de site de fantastische naam Witches in Oz te geven. Je moet wat, niet waar.

De voorbereidingen zijn in volle gang, de laatste dingen moeten nog even besproken worden en dan is het zover, de dames gaan weg! De 24ste verwachten we een hele delegatie op Schiphol om ons uit te zwaaien!

Tot dan!

• 11 September 2006 - 08:32

Gert:

Ik vind Bitches in Oz beter klinken...

• 11 September 2006 - 09:17

Juudje:

hier moet ik me stiekem wel bij aansluiten.. hihi. maar mis nog wel een foto van jullie 2

• 11 September 2006 - 10:34

Diddy:

Willen bovengenoemde types zich even gaan gedragen, anders moet ik ingrijpen. (hokus pokus etc).

• 11 September 2006 - 19:13

Anja:

Leuk gedaan, Did. We hebben ook al ruimte voot foft's gekregen!

• 11 September 2006 - 21:07

Ingrid:

Je moet nog wel even leren typen Anja!!
    Maar goed, wie weet na 4 weken chatten ben je prof.

• 12 September 2006 - 23:15

Pino:

Hoi Diddy,

Ook ik mis die foto's! Zeker die met die Canon EOS300 gemaakt zijn. Ik hoop dat jullie een hoop lol zullen hebben en heel veel mooie en leuke dingen mee gaan maken daar. We zullen aan jullie denken vanuit Zuid-Afrika en hopen ook een geweldige vakantie te zullen hebben daar.

Groetjes en tot mailens

• 16 September 2006 - 08:05

Nathalie:

Ik ga jullie op de voet volgen hoor. Leuk dat jullie dit hebben aangemaakt...

(ennuh, k zal je toverkrachten niet onderschatten... wie van jullie 2 is the wicked witch of the west? ;-) )

X

• 21 September 2006 - 06:07

Saskia Loch:

ik zal er niet bij zijn de 24e, maar ik sta jullie nu virtueel heel heftig uit te zwaaien hoor. Goede reis en heel veel plezier!

• 22 September 2006 - 20:04

Gerdien:

Fantastisch jullie website! Een geruststellend idee om jullie toch nog iets in de gaten te houden. Ik wens jullie een superreis!!!!!!!!!!!!!

• 29 September 2006 - 11:10

Pa En Ma:

Anja en Diddy.
    Verrassend om jullie zo gauw te kunnen volgen op deze spannende reis.Wij wensen jullie veel plezier.En doe voorzichtig...Groeten uit Lunteren