Whales en kotsen - Reisverslag uit Eden, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Whales en kotsen - Reisverslag uit Eden, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Whales en kotsen

Door: Diddy

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

13 Oktober 2006 | Australië, Eden

Hi,

Weer een update, nadat wij onze bijzondere B&B in Philip Islands hebben verlaten, wel met een heerlijk ontbijt achter de kiezen (verse fruitsalade om te beginnen), hebben we wat verlaten stranden gezien. De kust blijft mooi!

Vandaag (woensdag) veel gereden en aangekomen in het altijd (not) gezellige Bairnsdale. Als je er ooit komt, hard doorrijden. Een toch wel grote plaats waar werkelijk niks te doen was, zelfs een restaurant wat open was was er niet te vinden. Van pure ellende maar bij de Kentucky Fried Chicken neergeploft. Een plek om snel te vergeten. Donderdag snel doorgereden, door veel bossen, naar het noorden. Zo zijn we nu hier in Eden en het is er paradijselijk. Geweldige stranden, de kleur komt er zo goed op :-D
Wij liggen dus op het strand en hebben zowaar gezwommen, maar de zee is nog wel koud. Maar wij zijn geen watjes, we gaan er in (voor even dan).

Vrijdag de 13de! Gevaarlijke datum, wij gaan walvissen spotten. Dat betekent vroeg opstaan, om 6 uur gaat de wekker. Om 6.15 even de organisatie bellen of het allemaal wel doorgaat en ja, het gaat door maar het is wat ruw op zee. Dat heb ik (Diddy) geweten, ik bespaar jullie de details maar het was een golf zurigheid etc!!!
Gelukkig hebben we wel veel walvissen gezien. Moeders met kids, hongerige Humpbacks (zo heten de walvissen) erg mooi en ook heel dichtbij. Wel moeilijk foto's maken met al die golven. Anja heeft wel een filmpje gemaakt.

Nu gaan we weer richting strand!

See you all, en houd ons op de hoogte!

Groeten, Anja en Diddy

PS:
Henk, ik wist dat de Nederlandse dames gewonnen hadden, maar hier zijn ze opvallens stil daarover. Hoe zou het komen ..... ;-)
En met je zandverzameling komt het ook goed!

• 13 Oktober 2006 - 04:08

Diddy:

Foto's komen nog, in de Edense bieb willen ze niet dat wij iets op de comp. zetten wat op files en foto's lijkt.

• 13 Oktober 2006 - 19:35

Mascha:

hoi anja en diddy super al die foto"s en gaaf met de walvissen hoop dat jullie nog heel veel plezier gaan beleven .hier alles goed leuk ehe annie 1 november!!!!ik heb een peesonsteking aan mn voet heb een fitness oefening verkeerd om gedaan !!nou dikke kus

• 13 Oktober 2006 - 22:00

Lieke:

Hoe is het met de blauwe blouse van Diddy ?
    (ik hoor er niks meer over !?)

• 14 Oktober 2006 - 13:43

Marc:

He,he,eindelijk een reactie van jullie grote broer.Wat een prachtige reis en zo professioneel in beeld gebracht!Nog veel plezier de laatste week. In Lunteren is alles oké.

• 14 Oktober 2006 - 19:25

Cynthia:

ziet er goed uit hoor meiden, en anja niet te bruin worden hoor want dan mag je niet meer naar binnen in breda,daar discrimineren we namelijk!!wees blij dat je lekker nog niet hoeft te werken want ehhh het is dit weekend super druk!!namens alle ba 50 ers de groetjes

• 15 Oktober 2006 - 08:45

Gerdien:

Wat een geweldige reis. Leuk die foto's en verhalen.Kunnen we allemaal mee genieten. Geniet maar lekker van de rest. Lieve groetjes ook van Govert

• 15 Oktober 2006 - 09:23

Jacqueline:

Ik lees over de bieb (ja ik weet het het zijn niet al te prettige mensen die daar werken) maar kunnen jullie nog een lidmaatschapskaart voor mij scoren????