Mist, film en grotten - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu Mist, film en grotten - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Anja en Diddy Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Mist, film en grotten

Door: Diddy

Blijf op de hoogte en volg Anja en Diddy

16 Oktober 2006 | Australië, Katoomba

Hi mates,

Weer een update. Het was vandaag erg mistig, helaas. De 3 zussen nog niet gezien, morgen weer een kans.
Wat ga je doen met regen? Je gaat eerst naar het informatiecentrum en die hebben wel tips voor je. Ze raadde ons een film aan, over de Blue Mountains. Dus daar zit je dan met je goede gedrag om 10.20 bij de film op maandagochtend. Ik weet niet hoe vaak jullie dit doen op maandag, ik niet wekelijks. Maar het was de moeite waard.
Na de film gingen we op weg naar grotten! Anja's grote hobby, dus zij blij. De weg er naar toe was nogal haarspelderig, lekker ritje. De grotten zelf zijn groot, er zijn er 9 die geëxploiteerd worden voor toerisme, maar er zijn er in totaal 320! Wij hebben er 1 gedaan ;-)
Het was een mooie, de tour duurde 2 uur, ruim 1.200 treden, dus de broodnodige beweging hebben we weer gehad, echt waar voor je geld.

Helaas is het weer nog niet echt opgeknapt, maar de vooruitzichten voor morgen zijn een stuk beter. We hopen op een lekker zonnetje zodat wij nog wat van de omgeving kunnen zien.

Net weer goed gegeten en we zaten dit keer naast .... Nederlanders! Gezellig, het waren ook 2 zussen die op reis zijn. We zijn dus zeker niet uniek (laten we dit nu toch altijd wel gedacht hebben :-()

Jammer genoeg kunnen we nog steeds geen foto's er op zetten, alle pc's zijn erg afgeschermd. In Sydney nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Groeten voor nu, vanuit de jeugdherberg in Katoomba, see you later!

Anja en Diddy.

• 16 Oktober 2006 - 19:37

Arjan:

He dames alles oke? Anja nog bedankt voor je sms'je. Gertie zien we steeds minder. Ben gisteren even langs geweest, we maakten ons toch wel wat zorgen over z'n gezondheid. Zat ie met een pot thee zielig te zijn. Dus neem maar wat lekkers voor hem mee, die kilo's komen er toch wel weer aan!

Voor de rest geniet er nog van en een goede terugreis gewenst. plezier gewenst en een

• 17 Oktober 2006 - 06:56

John:

Ha die Diddy,
    Ik moet zeggen het is hier toch wel een stuk rustiger op de afdeling. We komen nog aardig door het werk.... (overigens de koek is op) Er is een zoon geboren bij Sandra (Daan), en verder kan de ooievaar het nog maar slecht vinden.
    Geniet nog van de komende dagen.

• 17 Oktober 2006 - 08:36

Elly:

Hoi (niet) unieke zussen,
    Wat leuk om te lezen dat het genieten blijft!
    En jullie weten: achter de wolken..........., dus nog even geduld!